Fidelizarea clientilor cu Rkeeper CRM!
2023-11-29
Fidelizarea înseamnă dorința unui client de a se întoarce în mod repetat în același loc, și nu la concurență. Acest lucru se desfășoară în urma unor experiențe pozitive pe care le-a avut clientul cu restaurantul respectiv. De ce este importantă fidelizarea clienților? Clienții fideli vor contribui la dezvoltarea afacerii mai mult decât o poate face un departament de marketing sau vânzări.
Un program de fidelizare te va pune într-o poziție de superioritate față de concurența care nu oferă un astfel de beneficiu.
Tocmai în acestă direcție Rkeeper a creat un sistem profesional pentru gestionarea și fidelizarea relației cu clienții - r_keeper_CRM!!
CE PRESUPUNE ACEST LUCRU ?
~ Puteți emite fiecărui client câte un card magnetic, care poate fi folosit pe post de card de debit, credit, sau card de bonusuri.
~ Puteți crea bonusuri pentru clienții dumneavoastră. La fiecare consumație, clientului i se atribuie pe card anumite puncte, prin care, mai tarziu, poate să plătească o altă consumație, sau să-și aleagă un produs disponibil doar prin punctele bonus.
~ Modulul de fidelizare se leagă cu programul standard de gestiune restaurant, iar cardul de client se trece prin cititor înainte de închiderea notei de plată.
~ Cardurile de fidelizare pot fi personalizate pentru fiecare restaurant în parte.
Suntem nerăbdători sa te ajutam pentru ca tu sa ai cea mai plăcută experiență în utilizarea acestui program!!
Urmareste-ne si pe Facebook pe https://www.facebook.com/RkeeperRomania