Eficientizează fluxul de lucru, optimizează cheltuielile și îmbunătățește experiența oaspeților în restaurantul tău!
2024-04-19
Cum iți simplifică munca #r_keeper??
✔️ Stațiile de lucru pot transmite datele cu privire la vânzari prin internet către un server central.
✔️ Meniurile, angajații, vânzarile, stocurile, pot fi controlate de pe acest calculator.
✔️ Se pot trimite automat pe mail
rapoarte cu privire la încasarile zilnice din fiecare restaurant în parte sau cumulate pentru tot lanțul.
Automatizarea proceselor ce țin de gestiunea inventarului și a celor legate de preluarea comenzilor au un impact direct asupra costurilor (în general cele care dau cele mai mari bătăi de cap), prin: înlocuirea proceselor manuale, reducerea timpului necesar efectuării operațiunilor și eliminarea riscului de apariție a erorilor.
Rkeeper îți oferă opțiunea de introducere a rețetelor pentru preparatele oferite în localul tău, îți permite să fii mereu la curent cu situația stocului de ingrediente. Astfel poți reînnoi în timp util comanda pentru ingredientele al căror stoc se apropie de limită.
Vei știi să ajustezi cantitățile achiziționate pentru a preveni risipa și costurile pe care aceasta le generează.
Urmareste-ne si pe Facebook pe https://www.facebook.com/RkeeperRomania