Crește eficiența hotelului tău cu Rkeeper Shelter!!

Crește eficiența hotelului tău cu Rkeeper Shelter!!

2024-09-17


Sistemul Shelter este un sistem profesional de management pentru unitățile de cazare de diferite tipuri: hoteluri, moteluri, pensiuni, complexuri hotel-restaurant, centre de recreere. Programul permite automatizarea procesului de rezervare, cazare, decazare, fidelizare clienti, etc.

Sistemul de management Shelter permite crearea de fise personale si fise de cazare pentru clienti, suportă restituiri, transferuri sau avansuri. Serviciile de restaurant, apelurile telefonice și serviciile TV cu plată se preiau automat in fisa de cazare si se pot include automat în factura clientului.

Vânzarea de servicii (cazarea, masa servita, minibarul, alte servicii) se realizează individual sau se poate automatiza prin pachete de servicii, iar rezervarile si cazarile pot fi individuale, de grup sau speciale.

Sistemul poate opera cu cartele de proximitate, cartele cu bandă magnetică sau micochip, care pot fi folosite pentru accesul in camere sau diverse zone ale hotelului.

Shelter este integrat cu sisteme de yale precum Adel Locks, Bonwin, Cisa, Inhova, Hune, Kaba, Onity, Orbita, Salto, Tesa, Timelox, VingCard (Norweq).

Sistemul Shelter poate fi integrat cu sistemul ReserveMaster, care permite plata rezervărilor de la terminale POS, și cu Channel Management WuBook, un sistem de management vânzări care permite administrarea directă din Shelter a canalelor de vânzare precum Booking.com, HRS, Hotel.de, Expedia, Budgetplaces, Venere, Agoda, OKTOGO, Hostelworld, Hostelbookers, Sabre Orbitz, InItalia, TravelEurope, Atrapalo, Escapio, BBPlanet, Spendia, HostelsClub și multe altele.

Urmareste-ne si pe Facebook pe https://www.facebook.com/RkeeperRomania