Administreză mult mai eficient resursele, costurile, inventarele cu Rkeeper StoreHouse!
2024-09-09
Modulul StoreHouse automatizează complet managementul afacerii și permite gestionarea eficientă a costurilor, raționalizarea achizițiilor și controlul activităților angajaților.
Este una dintre soluțiile software pe care le-am dezvoltat special pentru tine pentru a te ajuta sa ai un control absolut asupra gestiunii afacerii tale. Este o aplicație flexibilă, un program soft, ușor de utilizat și rapid de integrat, care reușește să elimine cu succes erorile umane.
- Vei putea gestiona procesele de la recepția produselor (marfa, produse finite, cosumabile) la pregătirea preparatelor pe bază de rețete,
- Se fac intrarile, se introduc (o singură dată) rețele,
- Poți controla/vedea starea stocurilor si pentru perioade anterioare (ex: luna anterioară, semestru, an),
- Se pot opera documente, stocuri și rețetare din urmă, astfel poti corecta sau regla stocurile pe care le-ai greșit.
StoreHouse - soluția noastră pentru achiziții și gestionare stocuri!
Urmareste-ne si pe Facebook pe https://www.facebook.com/RkeeperRomania